Els ossos de l’irlandès

Espectacle en creació

Adults

Una obra sobre el fracàs de l’amistat

Després d’haver produït La lleugeresa i altres cançons i La dona del tercer segona, encarem una nova proposta amb la il·lusió d’estar envoltats d’un equip que s’alimenta no només del talent sinó també de l’amistat. Els vincles personals i les energies que generen són essencials a l’hora d’encarar reptes. En les dues anteriors produccions, la barreja de talent i bona sintonia ha sigut clau per fer assolir els objectius que ens havíem marcat.

Tant La lleugeresa i altres cançons com La dona del tercer segona són espectacles que ens han fet créixer com a companyia, artísticament i humanament.
Ara encetem el projecte de Els ossos de l’irlandès, una obra que, precisament, ens parla de l’amistat, i ho fa centrant-se en el fracàs, en tot allò que les persones arrosseguem i que moltes vegades voldríem enterrar. Els vincles personals poden generar energies molt potents, però també ens poden conduir a territoris que només necessitem oblidar. En aquest espectacle encarem tres homes amb les seves misèries, tres mascles amb el seu horror, tres ànimes amb les seves pors. I ho fem des de la comèdia, una comèdia negra, amarga i a vegades incòmode.

 

Sinopsi

El Llorenç ha demanat a l’Héctor i el Xevi de veure’s un moment. No els ha dit què vol. Però diu que és important. I deu ser-ho, perquè avui plou moltíssim i no ve de gust sortir de casa. Però no es pot esperar precisament perquè avui plou com fa anys que no plovia i, al poble, hi ha rieres disposades a desenterrar secrets que es creien oblidats.

Autoria: Víctor Borràs Gasch
Direcció: Xavi Ricart
Actors: Ivan Benet, Norbert Martínez i Ernest Villegas
Escenografia: Anna Tantull
Il·luminació: Pep Barcons
Espai sonor: Joan Camprodon
Vestuari: Núria LLunell
Ajudantia de direcció: Víctor Borràs
Producció i distribució: Maria Hervàs
Ajudantia de producció i distribució: Míriam Millet
Administració: Montse Valentí
Treball de públics: Mireia Arenòs
Tècnica en gira: Paula Crespo
Assistència tècnica: Daniel Roda
Premsa: Míriam Salazar

Video

Galeria

Descarrega't el dossier de l’espectacle